علت تقه در گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس دشتی، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

علت تقه در گیربکس اتوماتیک

تقه در گیربکس اتوماتیک ممکن است به دلیل علت‌های مختلفی اتفاق بیافتد، اما برخی از اصلی‌ترین علل آن عبارتند از:

1- کثیف بودن فیلتر روغن: یکی از علت‌های تقه در گیربکس اتوماتیک، کثیف بودن فیلتر روغن است. اگر فیلتر روغن کثیف باشد، روغن کثیف به تمامی اجزای گیربکس منتشر می‌شود و می‌تواند باعث بسته شدن مسیرهای روغن درون گیربکس شود. این موضوع ممکن است باعث تقه در گیربکس شود.

2- کمبود روغن: گیربکس اتوماتیک برای کارکرد صحیح نیاز به مقدار مناسبی روغن دارد. اگر سطح روغن کافی نباشد، اصطکاک در بین قطعات گیربکس افزایش می‌یابد که می‌تواند باعث تقه در گیربکس شود.

3- کثیف بودن شفت پرشر و سوپاپ‌ها: کثیفی شفت پرشر و سوپاپ‌ها همچنین می‌تواند باعث تقه در گیربکس شود. برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می‌شود که گیربکس به طور دوره‌ای تمیز شود.

4- خرابی کامپیوتر گیربکس: کامپیوتر گیربکس وظیفه کنترل تمامی عملکردهای گیربکس را بر عهده دارد. اگر این کامپیوتر خراب شود یا نرم‌افزار آن به درستی کار نکند، ممکن است باعث تقه در گیربکس شود.

5- خرابی قطعات داخلی گیربکس: در برخی موارد، خرابی قطعات داخلی گیربکس می‌تواند باعث تقه در گیربکس شود. در این صورت، تعمیر گیربکس یا تعویض قطعات خراب شده

6. نوسانات و لرزش های بدنه خودرو: نوسانات و لرزش های بدنه خودرو می توانند علت تقه در گیربکس اتوماتیک شوند. این نوسانات و لرزش ها معمولا به دلیل سایش مفرط بین قطعات خودرو و کیفیت نامناسب جاده ها ایجاد می شوند. در برخی موارد، آنها می توانند منجر به تولید نویز و لرزش در گیربکس شوند که به مرور زمان باعث تقویت شده و به عنوان یک علامت از خرابی گیربکس در نظر گرفته می شوند.

7. مشکلات الکتریکی: گاهی اوقات مشکلات الکتریکی می توانند علت تقه در گیربکس اتوماتیک شوند. مشکلات الکتریکی ممکن است باعث شود که گیربکس به درستی کار نکند و به علت این که از تعامل مستقیم با موتور خودرو وابسته است، مشکلات الکتریکی می توانند باعث خرابی گیربکس شوند.

8. نقص در قطعات: نقص در قطعات و محصولات که برای ساخت گیربکس استفاده می شوند، ممکن است علت تقه در گیربکس اتوماتیک شوند. در برخی موارد، تولید قطعات نامناسب می تواند باعث خرابی و نقص در عملکرد گیربکس شوند که به عنوان علائمی از خرابی گیربکس شناخته می شوند.

با توجه به عوامل مختلفی که می توانند علت تقه در گیربکس اتوماتیک شوند، بهتر است در صورت تشخیص هرگونه نشانه ای از خرابی گیربکس، به یک تعمیرکار ماهر و کارآزموده مراجعه کرده و مشکل را به طور جدی بررسی کنید.

آسیب دیدن گیربکس نه‌تنها آزاردهنده است، بلکه بسیار گران است. در صورت آسیب دیدن گیربکس تنها چند گزینه باقی می‌ماند: تعمیر، اسقاط یا فروش خودرو با گیربکس آسیب‌دیده. اما دلایل این امر چیست؟

علائم و نشانه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند نشان‌دهنده نقص در گیربکس خودروی شما باشد. تقه در گیربکس اتوماتیک یکی از انواع علائمی است که نشان می‌دهد مشکلی در گیربکس خودروی شما ایجادشده است، تقه زدن در خودروی به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که خرابی در گیربکس اتوماتیک یکی از این موارد است.

آیا گیربکس هنگام تعویض دنده صدا می‌دهد؟ 5 دلیل اصلی برای ایجاد تقه در گیربکس اتوماتیک وجود دارند که در ادامه‌ی مقاله این موارد را بررسی خواهیم کرد.

همگام ساز: دلیل آن دقیقاً خراب شدن آن به دلیل عدم روغن‌کاری یا قدیمی بودن آن است. در چنین مواقعی هر روان کننده‌ای از یک ماده مفید به محیطی مضر تبدیل می‌شود که همه‌چیز را از بین می‌برد. توصیه می‌شود علت را در یک مرکز خدمات معتبر از بین ببرید، زیرا کوچک‌ترین بی‌احتیاطی می‌تواند منجر به خرابی کل مونتاژ شود.

کابل کلاچ: معمولی اکثر خودروهای تولید داخل. در چنین مواقعی به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید آن را روشن کنید. تنها راه رسیدن به پمپ‌بنزین این است که گیربکس را درگیر کنید و سپس باتری را روشن کنید تا حرکت کنید و فقط با آن سرعت ادامه دهید. تعمیر بیش از 10 دقیقه طول نمی‌کشد، فقط کابل را با یک کابل جدید جایگزین کنید.

شفت گیربکس: اصطکاک چرخشی می‌تواند منجر به افزایش بحرانی دما شود و درنتیجه یکی از گره‌ها می‌ترکد. تنها یک‌راه وجود دارد: از بین بردن و جایگزینی محتویات. نکته اصلی این است که شفت هنگام رانندگی گیر نمی‌کند، زیرا عواقب آن می‌تواند بسیار جدی‌تر باشد.

نقص‌های ساخت: هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. جایگزینی کامل یک گره شکست‌خورده موردنیاز است.

برای جلوگیری از این امر، هر راننده باید به دفترچه راهنمای مالک نگاه کند و طبق توصیه‌ها عمل کند. باید در یک بازه زمانی مشخص تکمیل شود.

اکثر تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که در 45-50 هزار کیلومتر جایگزینی انجام دهید. اجرا کن. این عدد میانگین طلایی است. پوشیدن لباس توصیه نمی‌شود. البته بسته به شرایط کار، عدد قابل‌تغییر است (اما فقط به سمت پایین). هنگامی‌که شرایط آب و هوایی با دمای بحرانی در جهت منفی یا مثبت مشخص می‌شود

 

علت صدای تق تق در گیربکس

صدای “تق تق” در گیربکس اتوماتیک ممکن است به علت چندین عامل باشد. در زیر، برخی از علل مشترک برای این نوع صداها ذکر شده است:

1. کمبود روغن گیربکس: در صورتی که سطح روغن گیربکس پایین باشد، قطعات داخلی گیربکس کمتر روانی را تجربه می‌کنند و ممکن است صدای تق تق ایجاد شود. در این صورت، بررسی و تکمیل سطح روغن گیربکس می‌تواند مشکل را حل کند.

2. کیسه ترمز گرم: در برخی خودروها، صدای تق تق ممکن است به علت دمای بالای کیسه ترمز و تغییر حجم آن رخ دهد. این صدا معمولاً در آغاز راه اندازی خودرو یا در طول ترمز کردن مشاهده می‌شود و به طور عمومی غیرضروری است ولی ممکن است برای اطمینان بیشتر مشکل بررسی شود.

3. کمبود یا فرسایش قطعات: صداهای تق تق ممکن است به علت کمبود روغن در بعضی قطعات گیربکس، فرسایش یا خرابی قطعات داخلی مانند بلبرینگ‌ها، روانکارها یا دنده‌ها ایجاد شود. در این صورت، بررسی و تعمیر توسط تکنسین ماهر گیربکس ضروری است.

4. سایر عوامل: عوامل دیگری مانند ضربه‌های خارجی، لغزش قطعات یا خرابی سیستم تعلیق می‌توانند به صدای تق تق در گیربکس اتوماتیک منجر شوند. در این صورت، بررسی کلیه قطعات مرتبط مانند شافت‌ها، لنگرها و سیستم تعلیق خودرو ممکن است لازم باشد.

با توجه به اینکه دلیل صدای تق تق در گیربکس ممکن است به عوامل متعددی برگردد، بهتر است خودرو را توسط یک تکنسین ماهر بررسی و تشخیص دهید تا مشکل را به درستی تعیین و رفع کنید.

 

علل فنی و انسانی تقه در گیربکس اتوماتیک

گیربکس یکی از پیچیده‌ترین قطعات پیشرانه در یک خودرو است. انواع مختلفی از گیربکس‌ها وجود دارد، از گیربکس نیمه اتومات تا گیربکس اتوماتیک کلاسیک گرفته تا گیربکس دوکلاچه که به‌اختصار گیربکس دنده مستقیم یا DSG نیز شناخته می‌شود. هر یک از نوع خود در طول مسافت پیموده شده روزبه‌روز در معرض بارهای زیادی قرار می‌گیرند.

بنابراین علت آسیب گیربکس می‌تواند ماهیت فنی یا انسانی باشد. به‌عنوان‌مثال، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان گیربکس وجود دارند که می‌دانند قطعاتی که استفاده می‌کنند از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند. در اینجا برای آسیب رساندن به گیربکس نیازی به دخالت انسان نیست. پس از یک مسافت پیموده شده، فرسودگی و پارگی نیز می‌تواند گیربکس را به پایان برساند.

از سوی دیگر، رانندگانی وجود دارند که سبک رانندگی یا هندلینگ خودروی آن‌ها حتی قوی‌ترین گیربکس‌ها را به مرزهای خود می‌رساند. اما فرقی نمی‌کند که گیربکس توسط دست انسان آسیب ببیند یا از طریق فرسودگی: تعمیر گیربکس یا تعویض کامل آن معمولاً بسیار گران است و می‌تواند به‌سرعت از ارزش خودرو فراتر رود، مخصوصاً در مدل‌های قدیمی – به این موضوع اشاره می‌شود.

به‌عنوان زیان کلی اقتصادی اگر می‌خواهید به‌عنوان یک راننده از این امر جلوگیری کنید، باید دلایل احتمالی را بشناسید و فعالانه در محافظت از انتقال کمک کنید.

بلبرینگ هاب

مهره یاتاقان توپی شل معمولاً وقتی وسیله نقلیه به‌شدت دور می‌شود، باعث ایجاد ضربه در جلوی خودرو می‌شود. ضربه زدن به محور عقب نیز امکان‌پذیر است. برای بررسی بلبرینگ توپی، چرخ را به‌صورت عمودی و افقی بلند کنید.

پایه‌های سیستم اگزوز

اگر لوله اگزوز شل شود، ممکن است عناصر آن هنگام استارت زدن به قسمت‌های دیگر برخورد کرده و صدای تق‌تق ایجاد کنند. آویزهای سیستم اگزوز را بررسی کنید یا لوله اگزوز را بلند کرده و دست خود را تکان دهید تا بررسی شود.

بست های شل

مهره‌ها و پیچ‌های شل روی چرخ‌ها، جنازه‌ها، پایه‌ها، میله‌های ضد غلتش و سایر اجزای سیستم تعلیق باعث ایجاد صدای ضربه می‌شوند. برای تعیین این موضوع کافی است ماشین را بالا بیاورید و سفت شدن پیچ‌ها را بررسی کنید

پایه‌های موتور

پایه‌های موتور که دارای نقص در میرایی لاستیکی هستند، هنگام روشن شدن به‌شدت فشرده می‌شوند. با این کار بار ضربه‌ای از موتور به بدنه منتقل می‌شود. می‌توانید با بررسی قسمت لاستیکی آن‌ها و اعمال نیرو به آن‌ها با کاردک نصب، وضعیت را بررسی کنید.

حفاظت موتور

محافظ میل‌لنگ می‌تواند موتور، گیربکس و سایر قطعات را درگیر کند و باعث ایجاد صداهای ضربه شود. برای بررسی این موضوع باید موتور را با دست به جلو و عقب تکان دهید، به صدا گوش دهید و ببینید که آیا هیچ تماسی با محافظ وجود ندارد. اگر تغییر شکل‌ها کوچک هستند و نمی‌توان آن‌ها را با دست لمس کرد، شکل سپر و بست های آن را بررسی کنید و سفت شدن بست ها را بررسی کنید. برای بررسی این موضوع، می‌توانید سپر را جدا کنید: در مکان‌هایی که موتور یا بدنه با آن تماس پیدا می‌کند، ساییدگی‌ها را مشاهده خواهید کرد.

یک علت جدی‌تر صدای ترک خوردن یا تق‌تق است که از محفظه موتور یا زیرشاخه می‌آید. به‌عنوان‌مثال، صدای تق‌تق فلزی در ناحیه محور جلو، می‌تواند نشان‌دهنده شکستگی فنر باشد. یکی دیگر از نشانه‌های این: ماشین ازیک‌طرف کمی پایین‌تر از طرف دیگر است. سپس قدم بعدی شما باید به کارگاه باشد. ازآنجاکه سیستم تعلیق نه‌تنها برای راحتی، بلکه برای ایمنی نیز مهم است: در صورت شکستن، خودرو ویژگی‌های رانندگی غیرقابل‌پیش‌بینی پیدا می‌کند و تحت شرایط خاص، دیگر نمی‌توان آن را در شرایط دشوار کنترل کرد.

 

تقه در گیربکس اتوماتیک ممکن است به علت مشکلات فنی و یا انسانی باشد. در زیر به برخی از این علل اشاره می‌کنیم:

1- ناصحیح بودن سطح روغن گیربکس: در صورتی که سطح روغن گیربکس به درستی تنظیم نشده باشد و یا کیفیت روغن مناسب نباشد، فشار و دمای بالایی در گیربکس اتوماتیک ایجاد می‌شود که ممکن است باعث تقه شدن گیربکس شود.

2- مشکلات در سیستم ترمز: در صورتی که سیستم ترمز به درستی کار نکند، باعث ایجاد فشار در گیربکس شده و باعث تقه شدن آن می‌شود.

3- عدم تعویض روغن به موقع: روغن گیربکس به مرور زمان کثیف می‌شود و اگر به موقع تعویض نشود، باعث افت کیفیت روغن و خرابی گیربکس می‌شود.

4- استفاده نادرست از گیربکس: استفاده نادرست و بی‌توجهی در رانندگی ممکن است باعث شکستن گیربکس شود. به طور مثال، استفاده از دنده‌های نامناسب برای سرعت خودرو و یا سرعت بالا گرفتن و ناگهانی ترمز کردن ممکن است باعث تقه در گیربکس شود.

5- خرابی قطعات گیربکس: مشکلات در قطعات داخلی گیربکس، مانند بلبرینگ‌ها، چرخ‌دنده‌ها و جعبه دنده، باعث تقه در گیربکس می‌شود.

6- خرابی ترمز پارکینگ: خرابی ترمز پارکینگ ممکن است باعث تقه در گیربکس شود، به خصوص در صورتی که ترمز پارکینگ درست و به موقع کار نکند.

 

هزینه تعمیر گیربکس

هزینه تعمیر گیربکس بسته به نوع خودرو، نوع خرابی و جایی که خودرو در آنجا تعمیر می‌شود متفاوت است. علاوه بر این، تعمیر گیربکس همیشه ارزان نیست و ممکن است بسته به نوع خرابی بسیار گران قیمت باشد.

برای مثال، تعمیر یک گیربکس دستی ساده ممکن است تنها چند صد دلار باشد، اما تعمیر گیربکس اتوماتیک پیچیده می‌تواند چند هزار دلار هزینه داشته باشد. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک، ممکن است نیاز به تعویض قطعات گیربکس، اعمال تغییرات بر روی سیستم الکتریکی یا الکترونیکی، یا تعویض کامل گیربکس باشد.

علاوه بر هزینه تعمیر، هزینه تعویض گیربکس نیز بسته به نوع خودرو، نوع گیربکس و محل تعویض متفاوت است. در کل، هزینه تعمیر یا تعویض گیربکس ممکن است از چند صد دلار تا چند هزار دلار به بالا متغیر باشد.

اظهارنظر کلی در مورد هزینه تعمیر گیربکس دشوار است. اولاً بستگی به شرایط و درجه آسیب گیربکس دارد و ثانیاً به پیچیدگی خود قطعه بستگی دارد که تعیین علت خرابی را دشوار می‌کند. هزینه‌های تعمیرات گیربکس نیمه اتوماتیک با تعمیرات گیربکس اتوماتیک متفاوت است.

در مقایسه، تعمیر گیربکس به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر است. اگر آسیب زودهنگام تشخیص داده شود، یعنی فقط حلقه‌های سنکرونایزر یک گیربکس فرسوده شده باشد، هزینه‌ها شامل برداشتن و نصب و همچنین تمیز کردن گیربکس حدود 1400 تومان است. جایگزین دیگر، همان‌طور که قبلاً ذکر شد، گیربکس‌های تعمیر اساسی هستند.

این حال، همه شرکت‌ها گیربکس‌های موجود در انبار را تعمیرات اساسی نکرده‌اند یا حتی نصب گیربکس‌های شخص ثالث را ارائه نمی‌دهند. بنابراین منطقی است که یک مقایسه جامع بین تعمیرگاه‌ها انجام دهید تا بهترین قیمت ممکن را در گیربکس آسیب‌دیده به دست آورید.

اکثر مشکلات انتقال درصورتی‌که خیلی جدی نباشند قابل‌رفع هستند. به‌این‌ترتیب می‌توان یک کوپلینگ معیوب را به‌سرعت تعمیر کرد و نشتی ها را از بین برد. یاتاقان‌ها و چرخ‌دنده‌ها پس از استفاده شدید فرسوده می‌شوند. یک مکانیک می‌تواند در اینجا تعمیر گیربکس را انجام دهد تا ماشین شما دوباره راه بیفتد. سنسورهای سیستم گیربکس با خاک‌آلوده می‌شوند که می‌تواند باعث روشن شدن پیام‌های هشدار شود.

 

خرید گیربکس جایگزین جدید بسته به مدل خودرو بین 1200 تا 3400 تومان هزینه دارد. پس‌ازآن نصب یک گیربکس جدید 400 تا 700 تومان هزینه نیروی کار برای شما خواهد داشت. بااین‌حال، اگر قطعات گیربکس زیادی را تعویض می‌کنید، تعمیر می‌تواند گران‌تر از خرید یک گیربکس جدید باشد.

خودروهای قدیمی اغلب با گیربکس مشکل‌دارند و هنگامی‌که گیربکس از کار می‌افتد، سایر قطعات نیز به‌سرعت از کار می‌افتند. در این حالت معمولاً هیچ گزینه دیگری جز فروش خودرو با گیربکس خراب وجود ندارد.

کارشناسان گیربکس در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک دشتی در ابتدا برآورد هزینه انجام می‌دهند و سپس شما می‌توانید تصمیم بگیرید. آیا مایل به ادامه تعمیرات هستید یا خیر صرف‌نظر از اینکه تعمیر گیربکس، تعویض گیربکس یا فروش وسیله نقلیه باشد – همیشه بهترین پیشنهاد‌ها را در اینجا دریافت خواهید کرد.

عادت‌های بد را کنار بگذارید

به‌خصوص به‌عنوان صاحب وسیله نقلیه با گیربکس اتوماتیک، باید در هنگام درگیر شدن و تعویض دنده تا حد امکان مراقب باشید و از خطاهای تعویض دنده خودداری کنید. هنگام تعویض دنده، همیشه پدال کلاچ را به‌درستی فشار دهید و مطمئن شوید که دنده مناسب را برای سرعت درگیر کرده‌اید – تعویض دنده نیز می‌تواند به گیربکس آسیب برساند.

عادتی که می‌تواند برای رانندگان وسایل نقلیه اتوماتیک مشکل‌ساز باشد، تغییر مسیر از D به عقب درحالی‌که وسیله نقلیه هنوز در حال چرخش است. این کار فشار زیادی به گیربکس اتوماتیک وارد می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که قبل از انتخاب یک‌دنده دیگر کاملاً متوقف‌شده‌اید.

در حین رانندگی از دورهای غیرضروری بالا و همچنین دست معمولی روی دنده خودداری کنید. در حالت دوم، ارتعاشات می‌تواند به اتصال دنده منتقل شود و منجر به افزایش سایش در گیربکس شود. رانندگی زیاد در کوهستان یا بکسل منظم بارهای سنگین نیز می‌تواند پس از مدت‌زمان معینی به گیربکس شما آسیب برساند.

بااین‌حال، تاریخچه آسیب گیربکس همیشه در خود گیربکس نیست. اگر صاحبان خودرو تعمیر مناسبی را برای اتصال دنده یا کلاچ از دست بدهند، دیر یا زود می‌تواند تأثیر منفی بر روی هر دنده در گیربکس بگذارد.

 

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، تعمیر گیربکس آسیب‌دیده معمولاً بسیار گران است – به‌خصوص در مورد گیربکس‌های پیچیده اتوماتیک یا دو کلاچه. به‌عنوان یک مالک خودرو، باید بسنجید که آیا هزینه‌های تعمیر همچنان در رابطه باارزش خودرو مناسب است یا اینکه خریدار برای آن سودمندتر است.

 

علت انواع صداها در گیربکس اتوماتیک چیست؟

صداهای مختلف در گیربکس اتوماتیک ممکن است به علت انواع مسائل مربوط به قطعات داخلی گیربکس و سیستم جابجایی قدرت ایجاد شود. در زیر، برخی از علل مشترک برای انواع صداها در گیربکس اتوماتیک ذکر شده است:

1. صدای تق تق یا صدای ضربه: این نوع صدا ممکن است ناشی از فرسایش یا خرابی قطعات داخلی مانند بلبرینگ‌ها، روانکارها، دنده‌ها یا متحرک‌های دیگر باشد. همچنین، سایر عوامل مانند ضربه‌های خارجی یا لغزش قطعات نیز می‌توانند صدای تق تق را ایجاد کنند.

2. صدای زنگ زدن یا صدای فلزی: این نوع صدا ممکن است به علت اصطکاک قطعات فلزی در هم بوده و معمولاً نشانه‌ای از فرسایش و کمبود روانی می‌باشد. ممکن است گیربکس نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد.

3. صدای بوقلمونی یا صدای گردشی: این نوع صدا ممکن است به علت فرسایش و کمبود روغن در قطعات متحرک مانند بلبرینگ‌ها و محورها ایجاد شود. این صدا معمولاً در حالت‌های خاصی مانند شروع حرکت اولیه خودرو یا تغییر دنده مشاهده می‌شود.

4. صدای شیشه خرد کن: این نوع صدا ممکن است به علت خرابی حلقه‌های همگرایی در دنده‌ها یا سیستم جابجایی قدرت باشد. این مشکل معمولاً نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات دارد.

5. صدای وزوز یا صدای برق زدن: این نوع صدا ممکن است نشانه وجود مشکل در سیستم هیدرولیک گیربکس باشد. مسائل مانند نشتی روغن، کمبود روغن یا خرابی قطعات می‌توانند این نوع صدا را ایجاد کنند.

توجه داشته باشید که تشخیص و رفع دقیق صداهای گیربکس اتوماتیک نیازمند بررسی توسط تکنسین ماهر است. در صورت مشاهده صداهای نامطلوب، بهتر است خودرو را به یک کارگاه معتبر مراجعه کنید تا مشکل تعیین شود و تعمیرات لازم انجام شود.

 

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل گیربکس اتوماتیک یا انجام سرویس های دوره ای گیربکس، با کارشناسان ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۴۰۵۳۱۱۷

———————————————————

راه های ارتباطی با تعمیرگاه گیربکس دشتی

موبایل (دشتی): ۰۹۱۲۴۰۵۳۱۱۷

اینستاگرام: gearbox_dashti@

کانال آپارات تعمیرگاه گیربکس دشتی

کانال یوتوب تعمیرگاه گیربکس دشتی

آدرس: کرج، جاده ملارد، ورودی سه راه حافظیه

———————————————————–

در تعمیرگاه تخصصی گیربکس دشتی، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود. 

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

هادی دشتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای لوکس در این مرکز با ضمانت ۱۲ ماهه انجام می‌شود و کیفیت قطعات استفاده شده برای تعمیر گیربکس خودرو شما تماما درجه یک می‌باشند.

تعمیرگاه گیربکس دشتی بصورت تخصصی فقط در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک فعالیت می‌کند و در صورت نیاز قطعات مورد نیاز برای همکاران در اقصی نقاط ایران ارسال می‌شود.

برای استعلام موجود بودن قطعه مورد نظر تماس بگیرید تا در اولین فرصت با پست به آدرس شما در هر نقطه ای از ایران ارسال شود.

دشتی: ۰۹۱۲۴۰۵۳۱۱۷

آدرس: کرج، جاده ملارد، ورودی سه راه حافظیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *